Антонова О. Є. (2006) Теоретико-методологічні підходи до вивчення природи обдарованості. Педагогічний процес: теорія і практика: Зб. наук. праць. (1). С. 7–17.
|
Текст
Download (384kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 22 Вер 2014 09:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:07 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12630 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |