Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі

Батицька, А. А. (2014) Особливості стилістичних семасіологічних ресурсів в рекламному дискурсі. ЖДУ імені Івана Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (248kB) | Перегляд

Опис

Об'єктом дослідження є рекламний дискурс як значущий і специфічний феномен сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Метою роботи є розгляд стилістичних семасіологічних особливостей сучасної реклами, аналіз стилістичних семасіологічних особливостей ресурсів як засобів впливу на людину.

Тип елементу : Інший
Ключові слова: рекламний дискурс, реклама
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 24 Вер 2014 06:29
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12752

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу