Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах

Костюк Ю. С. (2013) Диференційований підхід як основа навчання руховим діям на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету: Збірник наукових праць. С. 254–255.

[img]
Preview
Текст
Download (384kB) | Preview

Анотація

В статті особлива увага приділяється проблемі диференційованого підходу на уроках фізичної культури в малокомплектних школах. Виділено декілька підходів до навчання руховим діям на основі диференційованого підходу.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційований підхід, малокомплектна школа, фізична культура
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Григорій Петрович Грибан
Дата подачі: 30 Вер 2014 12:11
Оновлення: 15 Серп 2015 08:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12861

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу