Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій

Дубасенюк О. А. (2011) Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій. Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. С. 6–11.

[img]
Preview
Текст
Download (387kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 30 Вер 2014 12:23
Оновлення: 15 Серп 2015 08:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12870

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу