Шилюк, В. В.
(2014)
Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі.
ЖДУ ім. І. Франка.
Опис
Мета дослідження полягає в аналізі соціолінгвістичних засобів конструювання ідентичності мовця в академічній комунікації, зокрема в аспекті гендерної приналежності мовця, академічної ролі комунікантів та предметної галузі, в якій відбувається комунікація.
Об’єктом дослідження є соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі.
Предметом дослідження виявляються особливості використання хеджингу мовцями в усному академічному дискурсі з огляду на гендерну приналежність мовця, академічну роль комунікантів та предметну галузь, в якій відбувається мовлення.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |