Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі

Шилюк, В. В. (2014) Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Перегляд
Text (Дипломна робота)
Download (295kB) | Перегляд

Опис

Мета дослідження полягає в аналізі соціолінгвістичних засобів конструювання ідентичності мовця в академічній комунікації, зокрема в аспекті гендерної приналежності мовця, академічної ролі комунікантів та предметної галузі, в якій відбувається комунікація. Об’єктом дослідження є соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. Предметом дослідження виявляються особливості використання хеджингу мовцями в усному академічному дискурсі з огляду на гендерну приналежність мовця, академічну роль комунікантів та предметну галузь, в якій відбувається мовлення.

Тип елементу : Інший
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 07 Жов 2014 09:22
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12936

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу