Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі

Шилюк В. В. (2014) Соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Preview
Текст (Дипломна робота)
Download (295kB) | Preview

Анотація

Мета дослідження полягає в аналізі соціолінгвістичних засобів конструювання ідентичності мовця в академічній комунікації, зокрема в аспекті гендерної приналежності мовця, академічної ролі комунікантів та предметної галузі, в якій відбувається комунікація. Об’єктом дослідження є соціолінгвістична ідентифікація мовця в усному американському академічному дискурсі. Предметом дослідження виявляються особливості використання хеджингу мовцями в усному академічному дискурсі з огляду на гендерну приналежність мовця, академічну роль комунікантів та предметну галузь, в якій відбувається мовлення.

Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 07 Жовт 2014 09:22
Оновлення: 15 Серп 2015 08:35
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12936

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу