Сорока, М. В.
(2014)
Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ на основі текстів професійного спрямування.
ЖДУ ім. І. Франка.
Опис
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні і розробці методики використання фахових текстів на заняттях з англійської мови для розвитку лексичних вмінь та навичок студентів немовних ВНЗ. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
• проаналізувати вимоги до іншомовної підготовки майбутніх фахівців немовного профілю у сучасному суспільстві;
• охарактеризувати тексти професійного спрямування як засіб розвитку лексичних вмінь;
• дати визначення поняттю лексичні вміння, розкрити його суть, охарактеризувати лексичну компетенцію, проаналізувати лінгвістичні та психологічні особливості її формування;
• розробити систему вправ з використанням фахових текстів для вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ;
• експериментально перевірити ефективність запропонованої методики.
Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ за допомогою текстів професійного спрямування.
Предметом дослідження є методика застосування фахових текстів для розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |