Сорока М. В. (2014) Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ на основі текстів професійного спрямування. ЖДУ ім. І. Франка.
Сорока.pdf
Завантажити (326kB) | Preview
Анотація
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні і розробці методики використання фахових текстів на заняттях з англійської мови для розвитку лексичних вмінь та навичок студентів немовних ВНЗ. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
• проаналізувати вимоги до іншомовної підготовки майбутніх фахівців немовного профілю у сучасному суспільстві;
• охарактеризувати тексти професійного спрямування як засіб розвитку лексичних вмінь;
• дати визначення поняттю лексичні вміння, розкрити його суть, охарактеризувати лексичну компетенцію, проаналізувати лінгвістичні та психологічні особливості її формування;
• розробити систему вправ з використанням фахових текстів для вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ;
• експериментально перевірити ефективність запропонованої методики.
Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ за допомогою текстів професійного спрямування.
Предметом дослідження є методика застосування фахових текстів для розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 08 Жовт 2014 05:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12960 |