Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ на основі текстів професійного спрямування

Сорока М. В. (2014) Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ на основі текстів професійного спрямування. ЖДУ ім. І. Франка.

[thumbnail of Дипломна робота]
Preview
Текст (Дипломна робота)
Сорока.pdf

Завантажити (326kB) | Preview

Анотація

Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні і розробці методики використання фахових текстів на заняттях з англійської мови для розвитку лексичних вмінь та навичок студентів немовних ВНЗ. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
• проаналізувати вимоги до іншомовної підготовки майбутніх фахівців немовного профілю у сучасному суспільстві;
• охарактеризувати тексти професійного спрямування як засіб розвитку лексичних вмінь;
• дати визначення поняттю лексичні вміння, розкрити його суть, охарактеризувати лексичну компетенцію, проаналізувати лінгвістичні та психологічні особливості її формування;
• розробити систему вправ з використанням фахових текстів для вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ;
• експериментально перевірити ефективність запропонованої методики.
Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ за допомогою текстів професійного спрямування.
Предметом дослідження є методика застосування фахових текстів для розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ.

Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 08 Жовт 2014 05:53
Оновлення: 15 Серп 2015 08:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12960

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу