Яценко С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 73–75.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто проблему організації особистісно орієнтованого навчання. Визначено чинники, що зумовлюють ефективність функціонування педагогічної системи, яка спрямована на реалізацію суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 10:47 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1304 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |