Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект)

Яценко С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). С. 73–75.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему організації особистісно орієнтованого навчання. Визначено чинники, що зумовлюють ефективність функціонування педагогічної системи, яка спрямована на реалізацію суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: О.О. Казмірчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 10:47
Оновлення: 14 Серп 2015 15:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1304

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу