Яценко С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. С. 73–75.
Preview
77777.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему організації особистісно орієнтованого навчання. Визначено чинники, що зумовлюють ефективність функціонування педагогічної системи, яка спрямована на реалізацію суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | О.О. Казмірчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 10:47 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1304 |
ДСТУ 8302:2015: | Яценко С. Л. Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 29. С. 73–75. |