Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект)

Яценко С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 29. С. 73–75.

[thumbnail of 77777.pdf]
Preview
PDF
77777.pdf

Завантажити (122kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему організації особистісно орієнтованого навчання. Визначено чинники, що зумовлюють ефективність функціонування педагогічної системи, яка спрямована на реалізацію суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: О.О. Казмірчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 10:47
Оновлення: 14 Серп 2015 15:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1304
ДСТУ 8302:2015: Яценко С. Л. Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 29. С. 73–75.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу