Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект)

Яценко, С. Л. (2006) Педагогічні умови та чинники особистісно орієнтованого навчання (теоретичний аспект). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 73-75.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблему організації особистісно орієнтованого навчання. Визначено чинники, що зумовлюють ефективність функціонування педагогічної системи, яка спрямована на реалізацію суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: О.О. Казмірчук
Date Deposited: 28 Oct 2008 10:47
Last Modified: 14 Aug 2015 15:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1304

Actions (login required)

View Item View Item