Антонова О. Є. (2006) Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія. С. 175–215.
|
Текст
Download (837kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | професор Олена Євгеніївна Антонова |
Дата подачі: | 25 Жовт 2014 19:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13332 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |