Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості

Антонова О. Є. (2006) Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку: Монографія. С. 175–215.

[img]
Preview
Текст
Download (837kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 25 Жовт 2014 19:29
Оновлення: 15 Серп 2015 09:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13332

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу