Бумар, Т. І., Клименюк, Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. с. 224-227.
|
Text
Download (122kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата внесення: | 29 Жов 2014 22:19 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 09:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13426 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |