Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах

Бумар Т. І., Клименюк Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 224–227.

[thumbnail of Klymenjuk_2012.pdf]
Preview
Текст
Klymenjuk_2012.pdf

Завантажити (122kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 29 Жовт 2014 22:19
Оновлення: 15 Серп 2015 09:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13426
ДСТУ 8302:2015: Бумар Т. І., Клименюк Ю. М. Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. 2012.. С. 224–227.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу