Бумар Т. І., Клименюк Ю. М. (2012) Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник.. С. 224–227.
Preview
Klymenjuk_2012.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 29 Жовт 2014 22:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13426 |
ДСТУ 8302:2015: | Бумар Т. І., Клименюк Ю. М. Роль диференційованого підходу при вивченні математики в початкових класах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. 2012.. С. 224–227. |