Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації

Загурська, І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 36-41. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (504kB) | Preview

Abstract

У статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших; страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: моральнісно-емоційний рівень самооцінки, рефлексія, шкільна адаптація
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and practical psychology
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 30 Oct 2014 16:58
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13440

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics