Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації

Загурська, І. С. (2014) Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 36-41. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (504kB) | Перегляд

Опис

У статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших; страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: моральнісно-емоційний рівень самооцінки, рефлексія, шкільна адаптація
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 30 Жов 2014 16:58
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13440

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу