Загурська, І. С.
(2014)
Роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації.
Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)).
с. 36-41.
ISSN 2311-8466
Опис
У статті визначається роль моральнісно-емоційного рівня самооцінки першокласників на етапі шкільної адаптації. Виділено ряд кризових моментів у розвитку самооцінки: виокремлення соціально бажаних форм поведінки у школі, які не є регуляторами діяльності; використання компенсаційних механізмів у поясненні причин поведінки інших людей та власної поведінки; компенсація браку визнання через знецінення досягнень інших;
страх перед оцінюванням; нерозуміння учнями критеріїв зовнішнього оцінювання. Визначено, що основою психологічної допомоги у подоланні виділених кризових моментів є розвиток рефлексії вмінь, здібностей та особистісних якостей.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |