Шевчук П. Г. (2010) Проблема вибору мови та середовища програмування в якості засобу навчання. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України: Матеріали наукової конференції. С. 30–31.
|
Текст
Download (39kB) | Preview |
Анотація
Мови та середовища програмування виступають в навчальному процесі як засоби навчання тому що формують навчальне середовище вивчення програмування та слугують для передачі навчальної інформації. Мова та середовище програмування як і інше програмне забезпечення, що використовується в процесі навчання інформатики, одночасно постають не лише як засоби навчання а й як об'єкти вивчення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Марія Олександрівна Ігнатюк |
Дата подачі: | 04 Лист 2014 12:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 09:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13592 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |