Проблема вибору мови та середовища програмування в якості засобу навчання

Шевчук П. Г. (2010) Проблема вибору мови та середовища програмування в якості засобу навчання. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання АПН України: Матеріали наукової конференції. С. 30–31.

[img]
Preview
Текст
Download (39kB) | Preview

Анотація

Мови та середовища програмування виступають в навчальному процесі як засоби навчання тому що формують навчальне середовище вивчення програмування та слугують для передачі навчальної інформації. Мова та середовище програмування як і інше програмне забезпечення, що використовується в процесі навчання інформатики, одночасно постають не лише як засоби навчання а й як об'єкти вивчення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Марія Олександрівна Ігнатюк
Дата подачі: 04 Лист 2014 12:22
Оновлення: 15 Серп 2015 09:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13592

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу