Вітченко А. Ю.
(2014)
Методика використання оригінальних художніх текстів у процесі
Формування перекладацьких умінь студентів-філологів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
С. 57–61.
ISSN 2076-6173
Анотація
Статтю присвячено актуальній проблемі застосування оригінальних художніх текстів у процесі
формування перекладацьких умінь у майбутніх учителів іноземної мови та світової літератури. Автор
аналізує сучасні підходи до розв’язання порушеної проблеми в сучасній педагогічній теорії і вузівській
практиці підготовки викладачів-філологів, визначає ефективні прийоми опрацювання художніх
перекладів у процесі опанування оригінальних драматичних текстів (на прикладі комедії Б. Шоу
"Пігмаліон"). Розроблена методика забезпечує поглиблення теоретичних знань студентів щодо
специфіки перекладних художніх текстів, критеріїв їх оцінювання, підходів до організації творчої
діяльності перекладача.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
художній переклад, оригінальний текст (текст-першооснова), драматичний твір,
перекладацька компетентність, майбутні вчителі-філологи |
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
05 Лист 2014 09:57 |
Оновлення: |
15 Серп 2015 09:42 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13627 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |