Методика використання оригінальних художніх текстів у процесі Формування перекладацьких умінь студентів-філологів

Вітченко, А. Ю. (2014) Методика використання оригінальних художніх текстів у процесі Формування перекладацьких умінь студентів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 57-61. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (199kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено актуальній проблемі застосування оригінальних художніх текстів у процесі формування перекладацьких умінь у майбутніх учителів іноземної мови та світової літератури. Автор аналізує сучасні підходи до розв’язання порушеної проблеми в сучасній педагогічній теорії і вузівській практиці підготовки викладачів-філологів, визначає ефективні прийоми опрацювання художніх перекладів у процесі опанування оригінальних драматичних текстів (на прикладі комедії Б. Шоу "Пігмаліон"). Розроблена методика забезпечує поглиблення теоретичних знань студентів щодо специфіки перекладних художніх текстів, критеріїв їх оцінювання, підходів до організації творчої діяльності перекладача.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: художній переклад, оригінальний текст (текст-першооснова), драматичний твір, перекладацька компетентність, майбутні вчителі-філологи
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 05 Nov 2014 09:57
Last Modified: 15 Aug 2015 09:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13627

Actions (login required)

View Item View Item