Іванюк, І. В.
(2014)
Самоосвіта – основне завдання директора як суб'єкта цілісного
освітнього простору в системі розбудови інноваційної правової школи.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
с. 104-110.
ISSN 2076-6173
Опис
У статі обґрунтовано необхідність самоосвіти керівника навчального закладу, формування нової
управлінської парадигми на підставі характеристики основних положень і етапів самоосвіти.
Визначено основний предмет професійної діяльності керівника школи для особистісного переходу на
новий якісний рівень професійної діяльності в умовах перебудови правової школи. Висвітлено вимоги до
професійної компетенції керівника, характерні кроки управління, якості освіти як визначального
чинника процесу функціонування і розвитку навчально-виховного закладу. Встановлено умови і стимули
продуктивного процесу самоосвіти. Надано оцінку стимулам професійного розвитку вчителя-керівника
як основного суб’єкта цілісного педагогічного простору в системі організації правової школи як школи
інноваційної школи майбутнього. Розкрито актуальний зміст основних напрямків, в яких керівник-
новатор повинен удосконалюватися й займатися самоосвітою. Визначено значення керівника для
сьогодення освіти як необхідного суб’єкта цілісного педагогічного простору, який будує засади
громадянського, правового суспільства в повсякденному шкільному житті.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |