Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України

Гоголь-Саврій, М. В. (2014) Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 145-149. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (191kB) | Preview

Abstract

У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: ґендерний підхід, ґендерна соціалізація, ґендерна освіта, ґендерне виховання, класний керівник.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 05 Nov 2014 10:58
Last Modified: 15 Aug 2015 09:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13645

Actions (login required)

View Item View Item