Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України

Гоголь-Саврій, М. В. (2014) Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). с. 145-149. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (191kB) | Перегляд

Опис

У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ґендерний підхід, ґендерна соціалізація, ґендерна освіта, ґендерне виховання, класний керівник.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 05 Лист 2014 10:58
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13645

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу