Гоголь-Саврій, М. В.
(2014)
Етапи підготовки майбутніх вчителів-класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
с. 145-149.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті відзначено недостатню обґрунтованість концептуальних завдань ґендерної підготовки
студентів та доведено необхідність розробки системи підготовки студентів-майбутніх класних
керівників до впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи України. Визначено основні
етапи цієї підготовки. З урахуванням специфіки навчального процесу у вищому педагогічному закладі
освіти розкрито зміст кожного з етапів підготовки студентів-майбутніх класних керівників до
впровадження ґендерного підходу у загальноосвітні школи.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |