Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі

Баландюк Р. Г. (2014) Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії у радянській школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). С. 181–184. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (183kB) | Preview

Анотація

У статті на основі аналізу науково-методичної літератури, навчальних програм з курсу історії періоду існування радянської школи визначено місце історико-економічного матеріалу у шкільному курсі історії (на прикладі історії Нового часу). Встановлено як епоха, в яку створювалася науково- методична література, навчальні програми з курсу історії Нового часу, впливала на їхній зміст та функції, що вони виконували. Здійснено спробу з’ясувати роль та місце історико-економічного матеріалу у радянській шкільній історії та визначити методичні підходи до висвітлення економічної складової у шкільному курсі історії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: економічна історія, економічна складова шкільного курсу історії, історико-економічний матеріал, науково-методична література
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2014 11:35
Оновлення: 15 Серп 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13652

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу