Баландюк Р. Г.
(2014)
Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії
у радянській школі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
С. 181–184.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті на основі аналізу науково-методичної літератури, навчальних програм з курсу історії
періоду існування радянської школи визначено місце історико-економічного матеріалу у шкільному
курсі історії (на прикладі історії Нового часу). Встановлено як епоха, в яку створювалася науково-
методична література, навчальні програми з курсу історії Нового часу, впливала на їхній зміст та
функції, що вони виконували. Здійснено спробу з’ясувати роль та місце історико-економічного
матеріалу у радянській шкільній історії та визначити методичні підходи до висвітлення
економічної складової у шкільному курсі історії.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
економічна історія, економічна складова шкільного курсу історії, історико-економічний
матеріал, науково-методична література |
Класифікатор: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: |
05 Лист 2014 11:35 |
Оновлення: |
15 Серп 2015 09:45 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13652 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |