Баландюк, Р. Г.
(2014)
Методичні підходи до висвітлення економічної складової у курсі історії
у радянській школі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
с. 181-184.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті на основі аналізу науково-методичної літератури, навчальних програм з курсу історії
періоду існування радянської школи визначено місце історико-економічного матеріалу у шкільному
курсі історії (на прикладі історії Нового часу). Встановлено як епоха, в яку створювалася науково-
методична література, навчальні програми з курсу історії Нового часу, впливала на їхній зміст та
функції, що вони виконували. Здійснено спробу з’ясувати роль та місце історико-економічного
матеріалу у радянській шкільній історії та визначити методичні підходи до висвітлення
економічної складової у шкільному курсі історії.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |