Майстренко, Т. М.
(2014)
Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання.
Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)).
с. 177-183.
ISSN 2311-8466
Опис
У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |