Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання

Майстренко Т. М. (2014) Ціннісні детермінанти регуляції навчальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 177–183. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Текст
Download (325kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються результати дослідження регуляції навчальної діяльності в умовах кредитно-модульної системи навчання. Важливою детермінантою регуляції є цінності особистості. Охарактеризовано особливості ціннісної сфери студентів на ситуативному, формально-виконавському, соціально-нормативному та суб‘єктно-ціннісному рівнях. При переході на вищі рівні регуляції зростає рефлексія учбово-професійних умінь, зв‘язок між моральнісними та діяльнісними цінностями, з‘являються суб‘єктні цінності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: кредитно-модульна система, регуляція, рефлексія, уміння, цінності, ціннісна регуляція навчальної діяльності
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 05 Лист 2014 21:19
Оновлення: 15 Серп 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13663

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу