До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації

Портницька Н. Ф. (2014) До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). С. 183–189. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Текст
Download (430kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дошкільний вік, творчі здібності, програма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 05 Лист 2014 21:29
Оновлення: 15 Серп 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13664

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу