До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації

Портницька, Н. Ф. (2014) До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). с. 183-189. ISSN 2311-8466

[img]
Перегляд
Text
Download (430kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дошкільний вік, творчі здібності, програма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 05 Лист 2014 21:29
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13664

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу