До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації

Портницька, Н. Ф. (2014) До проблеми ефективності програм розвитку творчих здібностей дошкільників: результати апробації. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5(122)). pp. 183-189. ISSN 2311-8466

[img]
Preview
Text
Download (430kB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати апробації програми ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей у дошкільному віці. Описано умови, що сприяють розвитку рефлексії здібностей як засобів отримання творчих результатів і визнання у межах природних для дітей видів діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дошкільний вік, творчі здібності, програма ціннісної підтримки розвитку творчих здібностей
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and practical psychology
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 05 Nov 2014 21:29
Last Modified: 15 Aug 2015 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13664

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics