Альтернатива як педагогічне поняття

Кравець, І. Л. (2014) Альтернатива як педагогічне поняття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75). pp. 190-194. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (198kB) | Preview

Abstract

У статті з’ясовано сутність альтернативи як педагогічного поняття. Наведено спільні властивості для різних освітніх альтернатив, виконання лише однієї з яких є включенням до кола альтернативності. Досліджено, що надзвичайною силою освітніх альтернатив є їх безкінечність, необмеженість і безперервність. Проаналізовано поняття ''альтернативна освіта'', визначенo критерій оцінки альтернативної моделі школи, виявлено низку її найважливіших складових. Наведено найбільш розповсюджені типи альтернативних навчальних закладів у світі.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічна парадигма, альтернативна освіта, альтернативні школи.
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 06 Nov 2014 07:46
Last Modified: 15 Aug 2015 09:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13677

Actions (login required)

View Item View Item