Кравець, І. Л.
(2014)
Альтернатива як педагогічне поняття.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (75).
с. 190-194.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті з’ясовано сутність альтернативи як педагогічного поняття. Наведено спільні властивості
для різних освітніх альтернатив, виконання лише однієї з яких є включенням до кола альтернативності.
Досліджено, що надзвичайною силою освітніх альтернатив є їх безкінечність, необмеженість і
безперервність. Проаналізовано поняття ''альтернативна освіта'', визначенo критерій оцінки
альтернативної моделі школи, виявлено низку її найважливіших складових. Наведено найбільш
розповсюджені типи альтернативних навчальних закладів у світі.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |