Роль світової філософської спадщини у виборі методологічних орієнтирів проблеми мовнокомунікативної освіти майбутніх педагогів

Климова К. Я. (2007) Роль світової філософської спадщини у виборі методологічних орієнтирів проблеми мовнокомунікативної освіти майбутніх педагогів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 25–29. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (134kB) | Preview

Анотація

Звертаючись до сучасних праць із проблем загальної (філософської) методології, автор статті творчо застосовує вміщені в них студіювання філософських вчень минувщини та сучасності у виборі методологічних орієнтирів проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів. Цінні погляди зарубіжних та вітчизняних мислителів на процес пізнання, місце мови у житті людини і суспільства, на культуру вербальної комунікації закладають надійне підґрунтя для лінгводидактичного дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: А.В. Крисан
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:25
Оновлення: 14 Лют 2016 08:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1370

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу