Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя

Олійник С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 86–89. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 11:34
Оновлення: 14 Лют 2016 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу