Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя

Олійник, С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 86-89. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education
Depositing User: С.В. Лінійчук
Date Deposited: 28 Oct 2008 11:34
Last Modified: 14 Feb 2016 09:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378

Actions (login required)

View Item View Item