Олійник, С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 86-89. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education |
Depositing User: | С.В. Лінійчук |
Date Deposited: | 28 Oct 2008 11:34 |
Last Modified: | 14 Feb 2016 09:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |