Олійник С. В. (2003) Експериментально-статистичне обґрунтування ефективності методики формування музично-творчого потенціалу майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 86–89. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано результати експерименту з впровадження методики формування музично-творчого потенціалу майбутніх учителів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | С.В. Лінійчук |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 11:34 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 09:25 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1378 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |