Смагін, І. І.
(2014)
Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 39-44.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті запропоновано визначення змісту понять "суспільствознавча галузева компетентність" і
"суспільствознавча предметно-курсова компетентність" та з’ясовано структуру цих
компетентностей. Зроблено висновок про те, що формування компонентів галузевої та предметно-
курсових суспільствознавчих компетентностей має здійснюватися з урахуванням таких змістових
ліній: людина у самоусвідомленні власної сутності; людина у взаємодії із людьми і природою; людина в
професійній діяльності і громадянській активності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |