Смагін І. І. (2014) Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 39–44. ISSN 2076-6173.
Preview
39-44.pdf
Завантажити (246kB) | Preview
Анотація
У статті запропоновано визначення змісту понять "суспільствознавча галузева компетентність" і
"суспільствознавча предметно-курсова компетентність" та з’ясовано структуру цих
компетентностей. Зроблено висновок про те, що формування компонентів галузевої та предметно-
курсових суспільствознавчих компетентностей має здійснюватися з урахуванням таких змістових
ліній: людина у самоусвідомленні власної сутності; людина у взаємодії із людьми і природою; людина в
професійній діяльності і громадянській активності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавство, компетентність, освітній стандарт |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Лист 2014 14:14 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13917 |