Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура

Смагін І. І. (2014) Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 39–44. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 39-44.pdf]
Preview
Текст
39-44.pdf

Завантажити (246kB) | Preview

Анотація

У статті запропоновано визначення змісту понять "суспільствознавча галузева компетентність" і
"суспільствознавча предметно-курсова компетентність" та з’ясовано структуру цих
компетентностей. Зроблено висновок про те, що формування компонентів галузевої та предметно-
курсових суспільствознавчих компетентностей має здійснюватися з урахуванням таких змістових
ліній: людина у самоусвідомленні власної сутності; людина у взаємодії із людьми і природою; людина в
професійній діяльності і громадянській активності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, компетентність, освітній стандарт
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Лист 2014 14:14
Оновлення: 15 Серп 2015 10:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13917

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу