Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст.

Арешонков В. Ю. (2014) Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 45–50. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (226kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено процес розвитку змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х роках ХХ ст. Зроблено висновок, що пошуки в 90-рр. нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування стали підґрунтям для створення в 2000 рр. системи шкільної, громадянської, релігієзнавчої, етико-моральної та економічної освіти. Досвід змістової предметної дезінтеграції дав змогу чітко сформулювати мету, завдання та основні змістові одиниці кожного із зазначених компонентів шкільного суспільствознавства.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, народознавство, етика, громадянознавство
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Лист 2014 14:28
Оновлення: 15 Серп 2015 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13918

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу