Арешонков, В. Ю.
(2014)
Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах
та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та
економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 45-50.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті досліджено процес розвитку змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та
курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х роках
ХХ ст. Зроблено висновок, що пошуки в 90-рр. нового змісту шкільного суспільствознавства у
факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного
спрямування стали підґрунтям для створення в 2000 рр. системи шкільної, громадянської, релігієзнавчої,
етико-моральної та економічної освіти. Досвід змістової предметної дезінтеграції дав змогу чітко
сформулювати мету, завдання та основні змістові одиниці кожного із зазначених компонентів
шкільного суспільствознавства.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |