Арешонков В. Ю. (2014) Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 45–50. ISSN 2076-6173.
45-50.pdf
Завантажити (226kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено процес розвитку змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та
курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х роках
ХХ ст. Зроблено висновок, що пошуки в 90-рр. нового змісту шкільного суспільствознавства у
факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного
спрямування стали підґрунтям для створення в 2000 рр. системи шкільної, громадянської, релігієзнавчої,
етико-моральної та економічної освіти. Досвід змістової предметної дезінтеграції дав змогу чітко
сформулювати мету, завдання та основні змістові одиниці кожного із зазначених компонентів
шкільного суспільствознавства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суспільствознавство, народознавство, етика, громадянознавство |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 11 Лист 2014 14:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13918 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 45–50. |