Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст.

Арешонков В. Ю. (2014) Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 45–50. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 45-50.pdf]
Preview
Текст
45-50.pdf

Завантажити (226kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено процес розвитку змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та
курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х роках
ХХ ст. Зроблено висновок, що пошуки в 90-рр. нового змісту шкільного суспільствознавства у
факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного
спрямування стали підґрунтям для створення в 2000 рр. системи шкільної, громадянської, релігієзнавчої,
етико-моральної та економічної освіти. Досвід змістової предметної дезінтеграції дав змогу чітко
сформулювати мету, завдання та основні змістові одиниці кожного із зазначених компонентів
шкільного суспільствознавства.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, народознавство, етика, громадянознавство
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 11 Лист 2014 14:28
Оновлення: 15 Серп 2015 10:09
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13918
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Пошуки нового змісту шкільного суспільствознавства у факультативах та курсах народознавчого, громадянознавчого, етико-морального та економічного спрямування у 90-х рр. ХХ ст. . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 45–50.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу