Мирончук, Н. М.
(2014)
Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до
реалізації функцій учителя-вихователя.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 85-88.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розкрито сутність діяльнісного підходу в процесі педагогічної підготовки студентів до
професійної діяльності. Усупереч знаннєвоорієнтованому, діяльнісний підхід передбачає не лише
засвоєння знань, а насамперед, оволодіння процесом, способами, прийомами, засобами професійної
діяльності. Визначено знання та вміння виховної компетентності вчителя загальноосвітнього
навчального закладу, принципи відбору змісту вищої освіти, форми та методи підготовки студентів з
метою оволодіння ними професійними моделями виховної діяльності.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |