Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя

Мирончук Н. М. (2014) Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 85–88. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (198kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито сутність діяльнісного підходу в процесі педагогічної підготовки студентів до професійної діяльності. Усупереч знаннєвоорієнтованому, діяльнісний підхід передбачає не лише засвоєння знань, а насамперед, оволодіння процесом, способами, прийомами, засобами професійної діяльності. Визначено знання та вміння виховної компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу, принципи відбору змісту вищої освіти, форми та методи підготовки студентів з метою оволодіння ними професійними моделями виховної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діяльнісний підхід, професійна підготовка, виховна компетентність, учитель-вихователь
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 07:54
Оновлення: 15 Серп 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13927

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу