Мирончук Н. М. (2014) Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 85–88. ISSN 2076-6173.
85-88.pdf
Завантажити (198kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито сутність діяльнісного підходу в процесі педагогічної підготовки студентів до
професійної діяльності. Усупереч знаннєвоорієнтованому, діяльнісний підхід передбачає не лише
засвоєння знань, а насамперед, оволодіння процесом, способами, прийомами, засобами професійної
діяльності. Визначено знання та вміння виховної компетентності вчителя загальноосвітнього
навчального закладу, принципи відбору змісту вищої освіти, форми та методи підготовки студентів з
метою оволодіння ними професійними моделями виховної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діяльнісний підхід, професійна підготовка, виховна компетентність, учитель-вихователь |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 07:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13927 |
ДСТУ 8302:2015: | Мирончук Н. М. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 85–88. |