Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя

Мирончук Н. М. (2014) Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 85–88. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 85-88.pdf]
Preview
Текст
85-88.pdf

Завантажити (198kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито сутність діяльнісного підходу в процесі педагогічної підготовки студентів до
професійної діяльності. Усупереч знаннєвоорієнтованому, діяльнісний підхід передбачає не лише
засвоєння знань, а насамперед, оволодіння процесом, способами, прийомами, засобами професійної
діяльності. Визначено знання та вміння виховної компетентності вчителя загальноосвітнього
навчального закладу, принципи відбору змісту вищої освіти, форми та методи підготовки студентів з
метою оволодіння ними професійними моделями виховної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діяльнісний підхід, професійна підготовка, виховна компетентність, учитель-вихователь
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 07:54
Оновлення: 15 Серп 2015 10:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13927
ДСТУ 8302:2015: Мирончук Н. М. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до реалізації функцій учителя-вихователя . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 85–88.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу