Смолінська, О. Є.
(2014)
Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 94-99.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто формування концепції сучасного університету в його історичному розвитку, який
поділено на класичний, посткласичний та постмодерний періоди (модерний охарактеризовано оглядово).
Окрему увагу звернено на аналіз першоджерел закордонного походження щодо еволюції в осмисленні ідеї
та покликання університету в різні періоди існування його британської, німецької та французької
моделей. Зокрема, в руслі дослідження становлення концепції європейського університету вивчено
погляди класиків університетської теорії Дж. Ньюмена, Д. Дідро та Ж.-Н. Кондорсе, І. Канта і
В. фон Гумбольдта. Визначено характерологічні ознаки концепцій університету різних періодів, при
цьому виокремлено сучасний університетський дискурс, основний зміст якого, з одного боку, в
поверненні у класичні рамки, з іншого, – у повороті до змістів власного культурно-освітнього простору.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
європейський університет, класичний, посткласичний, модерний, постмодерний періоди,
британська, німецька, французька модель університету, культурно-освітній простір |
Теми: |
L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
12 Лист 2014 08:06 |
Останні зміни: |
15 Серп 2015 10:10 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13930 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |