Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі

Смолінська О. Є. (2014) Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 94–99. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 94-99.pdf]
Preview
Текст
94-99.pdf

Завантажити (235kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто формування концепції сучасного університету в його історичному розвитку, який
поділено на класичний, посткласичний та постмодерний періоди (модерний охарактеризовано оглядово).
Окрему увагу звернено на аналіз першоджерел закордонного походження щодо еволюції в осмисленні ідеї
та покликання університету в різні періоди існування його британської, німецької та французької
моделей. Зокрема, в руслі дослідження становлення концепції європейського університету вивчено
погляди класиків університетської теорії Дж. Ньюмена, Д. Дідро та Ж.-Н. Кондорсе, І. Канта і
В. фон Гумбольдта. Визначено характерологічні ознаки концепцій університету різних періодів, при
цьому виокремлено сучасний університетський дискурс, основний зміст якого, з одного боку, в
поверненні у класичні рамки, з іншого, – у повороті до змістів власного культурно-освітнього простору.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: європейський університет, класичний, посткласичний, модерний, постмодерний періоди, британська, німецька, французька модель університету, культурно-освітній простір
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 08:06
Оновлення: 15 Серп 2015 10:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13930
ДСТУ 8302:2015: Смолінська О. Є. Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 94–99.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу