Смолінська О. Є. (2014) Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 94–99. ISSN 2076-6173.
94-99.pdf
Завантажити (235kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто формування концепції сучасного університету в його історичному розвитку, який
поділено на класичний, посткласичний та постмодерний періоди (модерний охарактеризовано оглядово).
Окрему увагу звернено на аналіз першоджерел закордонного походження щодо еволюції в осмисленні ідеї
та покликання університету в різні періоди існування його британської, німецької та французької
моделей. Зокрема, в руслі дослідження становлення концепції європейського університету вивчено
погляди класиків університетської теорії Дж. Ньюмена, Д. Дідро та Ж.-Н. Кондорсе, І. Канта і
В. фон Гумбольдта. Визначено характерологічні ознаки концепцій університету різних періодів, при
цьому виокремлено сучасний університетський дискурс, основний зміст якого, з одного боку, в
поверненні у класичні рамки, з іншого, – у повороті до змістів власного культурно-освітнього простору.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | європейський університет, класичний, посткласичний, модерний, постмодерний періоди, британська, німецька, французька модель університету, культурно-освітній простір |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 08:06 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13930 |
ДСТУ 8302:2015: | Смолінська О. Є. Ідея європейського університету в педагогічному дискурсі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 94–99. |