Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств

Супрун М. В. (2014) Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 100–103. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (192kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості мотивації студентів магістратури до викладацької діяльності. Запропоновано відповідні методи для підсилення мотивації студентів. Вивчено необхідні умови формування у студентів стійкого пізнавального інтересу до педагогічної діяльності. Висловлено думку щодо покращення домінуючих мотивів серед студентів магістратури. Зазначено, що становлення професійно-педагогічного спрямування передбачає, насамперед, формування стійкого професійного інтересу до педагогічної діяльності, який тісно пов’язаний із проблемою професійного самовизначення. Подано шляхи розвитку професійних мотивів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мотивація, магістратура, метод, підсилення, інтерес, мотив
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 08:16
Оновлення: 15 Серп 2015 10:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13933

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу