Супрун, М. В.
(2014)
Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з
урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 100-103.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто особливості мотивації студентів магістратури до викладацької діяльності.
Запропоновано відповідні методи для підсилення мотивації студентів. Вивчено необхідні умови
формування у студентів стійкого пізнавального інтересу до педагогічної діяльності. Висловлено думку
щодо покращення домінуючих мотивів серед студентів магістратури. Зазначено, що становлення
професійно-педагогічного спрямування передбачає, насамперед, формування стійкого професійного
інтересу до педагогічної діяльності, який тісно пов’язаний із проблемою професійного самовизначення.
Подано шляхи розвитку професійних мотивів.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |