Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств

Супрун М. В. (2014) Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 100–103. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 100-103.pdf]
Preview
Текст
100-103.pdf

Завантажити (192kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості мотивації студентів магістратури до викладацької діяльності.
Запропоновано відповідні методи для підсилення мотивації студентів. Вивчено необхідні умови
формування у студентів стійкого пізнавального інтересу до педагогічної діяльності. Висловлено думку
щодо покращення домінуючих мотивів серед студентів магістратури. Зазначено, що становлення
професійно-педагогічного спрямування передбачає, насамперед, формування стійкого професійного
інтересу до педагогічної діяльності, який тісно пов’язаний із проблемою професійного самовизначення.
Подано шляхи розвитку професійних мотивів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мотивація, магістратура, метод, підсилення, інтерес, мотив
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 12 Лист 2014 08:16
Оновлення: 15 Серп 2015 10:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13933
ДСТУ 8302:2015: Супрун М. В. Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 100–103.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу