Супрун М. В. (2014) Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 76. С. 100–103. ISSN 2076-6173.
100-103.pdf
Завантажити (192kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості мотивації студентів магістратури до викладацької діяльності.
Запропоновано відповідні методи для підсилення мотивації студентів. Вивчено необхідні умови
формування у студентів стійкого пізнавального інтересу до педагогічної діяльності. Висловлено думку
щодо покращення домінуючих мотивів серед студентів магістратури. Зазначено, що становлення
професійно-педагогічного спрямування передбачає, насамперед, формування стійкого професійного
інтересу до педагогічної діяльності, який тісно пов’язаний із проблемою професійного самовизначення.
Подано шляхи розвитку професійних мотивів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотивація, магістратура, метод, підсилення, інтерес, мотив |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 08:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13933 |
ДСТУ 8302:2015: | Супрун М. В. Мотивація студентів магістратури до викладацької діяльності з урахуванням її особливостей в умовах інформатизації суспільств . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 76. С. 100–103. |