Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті

Шехавцова, С. О. (2014) Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). pp. 104-108. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (210kB) | Preview

Abstract

У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентом суб’єктності до саморефлексії.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: суб’єктність студента, професійно-педагогічна діяльність, самоосвіта, саморозвиток, саморефлексія
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 12 Nov 2014 08:20
Last Modified: 15 Aug 2015 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13935

Actions (login required)

View Item View Item