Шехавцова С. О. (2014) Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). С. 104–108. ISSN 2076-6173.
104-108.pdf
Завантажити (210kB) | Preview
Анотація
У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної
діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про
критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В
статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно-
педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У
ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери
особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до
самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до
самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття
студентом суб’єктності до саморефлексії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | суб’єктність студента, професійно-педагогічна діяльність, самоосвіта, саморозвиток, саморефлексія |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 08:20 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13935 |