Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів

Сербин, І. В. (2006) Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). pp. 95-99.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості формування методологічних засад педагогічної науки в контексті проблеми розвитку творчості, починаючи з радянських часів, до останніх розробок вітчизняних вчених. Представлено основні підходи до проблеми професійної підготовки педагога в контексті розвитку педагогічної творчості з методологічної точки зору. Визначено основні методологічні правила розвитку педагогічної творчості.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: В.В. Васильчук
Date Deposited: 08 Dec 2008 12:44
Last Modified: 14 Aug 2015 15:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1394

Actions (login required)

View Item View Item