Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів

Сербин, І. В. (2006) Теоретико-методологічні засади проблеми формування педагогічної творчості майбутніх педагогів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 95-99.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто особливості формування методологічних засад педагогічної науки в контексті проблеми розвитку творчості, починаючи з радянських часів, до останніх розробок вітчизняних вчених. Представлено основні підходи до проблеми професійної підготовки педагога в контексті розвитку педагогічної творчості з методологічної точки зору. Визначено основні методологічні правила розвитку педагогічної творчості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: В.В. Васильчук
Дата внесення: 08 Груд 2008 12:44
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1394

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу