Мазко О. П. (2014) Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер.. С. 46–48.
|
Текст
Download (353kB) | Preview |
Анотація
У статті йде мова про особливості реалізації комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов, у тому числі асинхронної та синхронної педагогічної взаємодії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна взаємодія, безпосередня педагогічна взаємодія, комп’ютерно-опосередкована педагогіча взаємодія, іноземні мови |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 12 Лист 2014 13:11 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 10:12 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13955 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |