Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов

Мазко, О. П. (2014) Особливості комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов. Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови : матеріали Всеукр. наук.-метод. конфер.. с. 46-48.

[img]
Перегляд
Text
Download (353kB) | Перегляд

Опис

У статті йде мова про особливості реалізації комп’ютерно-опосередкованої педагогічної взаємодії у процесі вивчення іноземних мов, у тому числі асинхронної та синхронної педагогічної взаємодії.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічна взаємодія, безпосередня педагогічна взаємодія, комп’ютерно-опосередкована педагогіча взаємодія, іноземні мови
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 12 Лист 2014 13:11
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13955

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу