Башманівський, О. Л. (2014) Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць. Методичний пошук, 12 (1). с. 98-103.
|
Text
Download (330kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано особливості крос-культурного підходу у навчанні англійської мови, що сприятиме розвитку компетенції, яка дозволила б співвіднести іноземну мову і норми іноземної культури саме в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | крос-культурний підхід, вивчення, мова, мовна одиниця, методика, засоби мови |
Теми: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | лаборант Я.В. Величенко |
Дата внесення: | 24 Лист 2014 13:53 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 10:26 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14125 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |