Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.

Башманівський, О. Л. (2014) Крос-культурний підхід у навчанні англійської мови в контексті соціальної диференціації мовних одиниць. Методичний пошук, 12 (1). с. 98-103.

[img]
Перегляд
Text
Download (330kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано особливості крос-культурного підходу у навчанні англійської мови, що сприятиме розвитку компетенції, яка дозволила б співвіднести іноземну мову і норми іноземної культури саме в контексті соціальної диференціації мовних одиниць.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: крос-культурний підхід, вивчення, мова, мовна одиниця, методика, засоби мови
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач, що депонує: лаборант Я.В. Величенко
Дата внесення: 24 Лист 2014 13:53
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:26
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14125

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу